6e en laatste dag in Kuta

15 januari 2015 - Kuta, Indonesië

Donderdag in Kuta, dit is onze laatste dag dat we hier zijn. Na het ontbijt wat ons allemaal weer heel goed gesmaakt heeft (vooral Frenk zal de omelet with everything missen) pakken we onze koffers in zetten ze bij de receptie, onze tassen met belangrijke spullen worden achter de balie neergezet. Theo, Maxime en Frenk gaan naar de winkel waar Maxime nog een armbandje wil kopen. Jordy en ik gaan nog even naar de markt om een boxje voor zijn telefoon te kopen. Hierna pakken we nog wat zon bij het zwembad. Intussen zijn de andere Bosjes ook gearriveerd en installeren zij zich ook op de strandbedjes bij het zwembad. Om 12:30 uur gaan we douchen, aankleden, hierna vertrekken we naar het vliegveld. Met veel passen en meten lukt het de chauffeur om de 5 koffers in zijn auto te krijgen. Op het vliegveld checken we in, we gaan door de immigration en betalen we 200.000 rupiah p.p. om Bali te kunnen verlaten, daarna door de douane en kunnen we het vliegtuig in. Na 4,5 uur landen we op Hongkong en wachten we op onze vlucht naar Amsterdam. Als het meezit zullen we om 6:30 uur Nederlandse tijd landen en zit onze geweldige reis erop. We kunnen terugkijken op een zeer fantastische reis waar we veel beleefd en gezien hebben. Iets moois waar we met elkaar op kunnen terug kijken en waarschijnlijk nog vaak aan zullen terug denken.

1. Margret:
    15 januari 2015
    Een hele goeie reis terug en ik wacht jullie verhalen wel af
  2. Lisette:
    17 januari 2015
    Tjonge, even zitten genieten van de prachtige foto's en mooie reisverslagen. Wat een geweldige ervaring om nog vele jaren op terug te kijken.