Schiphol

27 december 2014 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het dan zover, we gaan naar Bali. Iedereen kwam  vanmorgen op tijd uit bed, behalve Frenk. Die had nl. een heel kort nachtje achter de rug, vannacht om drie uur stond hij met zijn kerstmuts in de badkamer, net thuis van een avondje stappen.

Om half negen stond taxi de Graaf ( alias de Valk) voor de deur. Opa en oma waren ook gekomen om ons uit te zwaaien, ja die zullen ons missen. Het sneeuwde toen we wegreden, maar richting Amsterdam ging dit over in lichte regen. Vertrekhal 3 daar moesten we eruit, we konden gelijk inchecken bij de bali van Cathay Pacific. Toen door de douane en even naar de winkels om nog wat te kopen, parfum, boek, tijdschriften en een speaker.  Nu aan een kopje koffie bij Mac, de kids hebben trek. We hebben voldoende tijd om even te zitten en ik kan even bloggen.  Terwijl de mannen het casino induiken, slenteren wij nog wat langs de winkeltjes. Frenk en Jordy nemen nog even plaats op de massagestoel.Frenk Max en ik besluiten om ook maar even te gaan kijken. Hoewel we ons natuurlijk verheugen op een massage in Bali. Maar goed we besluiten om het ook maar te gaan proberen. En inderdaad feeks good, alles in de rug en nek is losgekneed. De tijd gaat best snel we lopen richting gate, niets aan te geven, we mogen allemaal mee. We gaan bijna boarden, dit betekent dat jullie 11 uur niet van ons zullen horen. HongKong zullen we weer online zijn. Hopen dat we een goede en rustige vlucht zullen hebben.

1. Gillis en Janet:
    27 december 2014