Onderweg naar Hongkong

28 december 2014 - Hong Kong Int Airport, China

Redelijke plekken voor een vlucht van bijna 11 uur. Filmpje kijken in je eigen scherm, muziek luisteren, je telefoon opladen. Ook het avondeten smaakte prima, daarna wat proberen te slapen. Super bediening, Maxime en ik hadden trek in chips, dus even op de bel en we krijgen chips met Sprite. Nou daar hebben wel een paar keer gebruikt van gemaakt, we hadden dorst van de droge lucht in het vliegtuig. Om half zeven zijn we geland op Hongkong, een vliegveld wat op een eiland ligt in de zee. Nu moeten we drie uurtjes wachten om door te vliegen naar Denpasser. Genoeg te zien en plekjes waar je lekker kan zitten. Geen vertraging we mogen instappen, lopen twee van die mannetjes rond die een kras op je instapkaart geven. Bijzonder! Maxime en ik hebben mazzel, we hebben drie stoelen. Daar kunnen we lekker gebruik van maken. Heerlijk slapen zeg, we zijn in dromenland, t' is de tijd die we thuis op bed liggen. Verzorging is super, prima eten en drinken, om twee uur landen we op Denpasser,