dagje rondom de villa

3 januari 2015 - Lovina, Indonesië

Vandaag een rustdag in de villa.

Vanochtend komt ieder op zijn tijd het bed uit. Geen verplichtingen vandaag om er vroeg uit te zijn. Gaan we wat doen vandaag? Of gaan we ons rustig voorbereiden op de komende drie dagen waar we actief aan de slag gaan. Het laatste, wat lezen, zwemmen, zonnen. Tussen de middag eten we een overheerlijke kipsandwich, klaar gemaakt door Komang. Smaakt heerlijk! Lekker zwemmen in de zee, duikje in het zwembad. In de middag een wandelingetje langs de shops van Lovina, Theo koopt een breitling horloge. S' avonds eten we in de villa, lekkere dimsum, loempia's, gebakken rijst en een soort tortilla, smaakt weer vertreffelijk je zou d'r bijna meenemen in je koffer. Later besluiten we om nog ergens een kopje koffie te gaan drinken. We nemen een drankje in Poco Loco en nog een afzakkertje in de favoriete tent van de kids, Kantin 21. Hier speelt een goede life band. Na verloop van tijd besluiten we om te gaan opbreken. We moeten onze koffer nog inpakken, want morgen reizen we verder naar Ubud, we gaan slapen in het olifantenpark. Om 8:00 uur staat morgen de  Ketut de taxidriver voor, na ruim een uur, gaan wij op de fiets verder richting Ubud. De taxi blijft in de buurt met onze koffers, ik heb gelezen dat het zo' n 35 kilometer fietsen, weet nog niemand, anders zijn ze al moe bij voorbaat. We gaan  downhill fietsen, dus zal het vanzelf gaan. We zullen door allerlei dorpen fietsen dus weer leuke en mooie dingen om te zien.

1. Adelinde Op den Dries:
    3 januari 2015
    Genieten. Allemaal kussss
  2. Roos:
    3 januari 2015
    Haai Janny en fam,
    Ik heb even wat foto's bekeken... Wat ziet het er ongelooflijk heerlijk, mooi en indrukwekkend uit! Jullie genieten er vast en zeker van.. Groetjes uit een guur Holland. Liefs roos