Denpasser

28 december 2014 - Lovina, Indonesië

We zijn op het vliegveld van Denpasser. We hebben in het vliegtuig al het document ingevuld om een visum aan te vragen. De rij valt mee, we kunnen zo doorlopen, 5 x€ 35 v mogen we aftikken. Op naar de volgende bali, daar staat wel een rij, daar mogen we ons visum laten zien en krijgen we wat stempels in ons paspoort. Ook gelukt, dus nu op naar de kofferband, om de koffers te halen, ze zijn er alle vijf. Nu nog de douane, opletten want ze doen steekproeven en  dan gaat je koffer open, daar hebben we echt geen zin in. Mazzel, twee dames en een heer worden net voor ons eruit gehaald. Hup sjezen naar de uitgang. In de hal zal onze chauffeur met een bordje Bos op staan te wachten, Pfff wat druk en warm en allemaal van die Balineesjes op een rij, Theo screend de hele rij. Nee hoor, er staat niemand met het bordje: Bos! We lopen maar richting uitgang, ja, gelukkig daar staat Ketut met het bordje in zijn hand. We laden de koffers in en nemen plaats in het busjes, op weg naar ons 1e adres Lovina.